Kuka on Se Oikea?

torstaina, heinäkuuta 27, 2006

Säälipisteitä

Mietin joskus... itseasiassa mietin juuri nyt (taas kerran kylläkin), MIKSI toiselle täysin tuntematon ja siten myös merkityksetön ihminen haluaa loukata toista tuntematonta ja kaiken järjen mukaan myös yhtä merkityksetöntä henkilöä minkä tahansa käytettävissä olevan kanavan kautta. Eihän siinä ihan oikeasti ole mitään järkeä, eihän? Tai ehkä siinä sittenkin on.

Loukkaus, solvaus, haukku, herja, halveksunta, mustamaalaus, nimittely, panettelu, parjaus, pilkka.... on kai tarkoitettu pahoittamaan toisen ihmisen mieltä, aiheuttamaan ikävää, miinusmerkkistä olotilaa. Minä yritän ohittaa tällaiset tuntemattomien ja merkityksettömien ihmisten huomautukset olankohautuksella, mutta joskus siihen tarvitaan hieman enemmän. Nimittäin silloin kun vahingossa osuu ja uppoaa. Onnekseni mä olen onnistunut kehittämään takuuvarman keinon selvitä myös näistä tilanteista. Tämän selviytymiskeinon nimi on Sääli. Mua yksinkertaisesti säälittää nämä poloiset ihmisparat, joilla ei ole muuta keinoa purkaa omaa sisäistä pahan olon tunnettaan kuin kohdistaa se anonyyminä solvauksena jollekin täysin tuntemattomalle ihmiselle. Olen tarkoituksella opetellut kääntämään mulle tarkoitetun pahan mielen sääliksi.

Menkää hyvät ihmiset itseenne ja miettikää helpottaako teidän ikävä olonne ihan oikeasti, jos yritätte sen tai osan siitä siirtää jollekin toiselle? Auttaako se ihan oikeasti? Tuntuuko heti paljon paremmalta? Jos se todellakin auttaa asiaanne, niin olkaa hyvät vaan, mulla riittää vielä yllin kyllin sääliä teidän osallenne :)

Peace. Rauhaa ja kyyhkysiä.









Miten tämä liittyy deittailuun? Ei mitenkään. Tai sitten jonkun mutkan kautta. Teki vaan mieli avautua kaikille nettiherjan heittäjille :)

Ei kommentteja: