Kuka on Se Oikea?

sunnuntaina, elokuuta 20, 2006

Oikea ajoitus

Missä vaiheessa on sopivaa myöntää itselleen olevansa rakastunut...? Milloin on oikea hetki sanoa Hänelle olevansa rakastunut... Häneen? Koska voin kertoa perheelleni, sukulaisille, tutuille ja tuntemattomille halkeavani rakkaudesta... Häneen?

Sitten kun siltä tuntuu? Ei, ei asia ole noin yksinkertainen. Mulle. Olen huono ottamaan elämässä riskejä. Pelaan asiassa kuin asiassa varman päälle. Oikea aika lienee siinä vaiheessa, kun tiedän, ettei mua voi satuttaa. Sitten kun tiedän, etten itse satuta itseäni.

Oikea kysymys lieneekin milloin on turvallista myöntää rakastavansa.

1 kommentti:

Milla kirjoitti...

Heh, olen ja en ole. Olemme ja emme ole. Jotkut asiat ovat sanomattakin selviä, vaikka niitä ei myöntäisi itselleen, toisilleen tai muille. Ne asiat vaan tuntuvat ja näkyvät, vaikka kuinka yrittäisi piiloutua itseltä ja piilottaa muilta. Mulla on vahva tunne siitä, että kummallekaan ei ole epäselvää missä mennään. Syvällä. Mutta meillä on tästäkin asiasta sopimus: SITÄ ei saa ääneen sanoa. Vielä :). Käytämme korvaavia ilmaisuja.